LifE

I’m Not perfect. Thanks for correcting mistakes:)

船の中の生活♡

Guess what ?!?!

 I'm back here 📚♡

it's been a while:0


3年ぶりに戻ってきましたよ。笑

あと1年でオリンピックやなあ。

あ、でも2021年だったから、来年ってことか?笑

 

 

え〜と話を戻しまして。

私は今diamond princessで働いております。

 

so why I am here? Because I feel like I should share my story with you guys.

 

23 of Aug 2023 I joined 🚢 and now I work as a retail:-)

 

8月23日から、免税店の店員さんとしてダイアモンドプリンセスで働かせてもらっております。♡

 

いろんな話をシェアさせていただきたいと思います🚢❤️

I'm going to share a lot of my thoughts and stories so please be sure to follow me haha

 

thank you for your time to read ❤️